Часті питання пасажирів (FAQ)

1. Які послуги надаються в поїздах?

У поїздах Інтерсіті, Інтерсіті+ належності філії «УЗШК» ПАТ «Укрзалізниця» надаються такі послуги:

  • послуги харчування (відповідно до меню);
  • Wi-Fi (безкоштовно);
  • перегляд безкоштовної преси (газети, журнали)
  • перегляд інформаційно-розважального контенту на відео моніторах;
  • виклик стюардом спеціальних служб до найближчої станції (швидка допомога, поліція).
  • виклик стюардом носія багажу до поїзда (послуга перенесення носієм ручної поклажі є платною);
  • послуга TAX FREE у поїздах №706, №716 (для повернення податку на додану вартість за  придбані в Польщі товари).

 2. Чи може дитина їхати в поїзді без супроводу дорослого?

Згідно пункту 2.28 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих. Отже, діти від 14 років вважаються такими, що допускаються до перевезення в пасажирських поїздах самостійно без супроводу дорослих при наявності проїзного документа та документа, що посвідчує вік дитини (свідоцтво про народження).

 3.  Чи потрібно дитині купувати окремий квиток?

Відповідно до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України дитина віком до 6 років, якщо вона не займає окремого місця, перевозиться з дорослим пасажиром безплатно без придбання проїзного документа. Перевезення дитини від 6 до 14 років та дитини віком до 6 років, для якої супровідник бажає мати окреме місце, здійснюється за дитячими проїзними документами. Пасажир, який перевозить дитину до 14 років, повинен мати документ, який підтверджує вік дитини, і надавати його особам, які контролюють, під час посадки в поїзд та на шляху прямування. Дитячий проїзний документ Ви маєте можливість оформити у квитковій касі або через офіційний веб-сайт Укрзалізниці booking.uz.gov.ua.

4.  Як мені діяти, якщо я хочу пересісти на інше місце?

Відповідно до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти кожен пасажир має займати те місце, що вказано в його проїзному документі. Разом з тим, у разі виникнення нестандартних ситуацій, для зміни місця, Ви можете звернутися до працівників поїзних бригад стюардів щодо розміщення.

5. Скільки багажу має право перевозити пасажир?

Відповідно до пункту 15.1 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, кожний пасажир має право безплатно перевозити з собою у вагоні ручну поклажу вагою до 36 кг на повний, пільговий, дитячий, у тому числі безплатний проїзний документ, якщо її розмір за сумою трьох вимірів не перевищує 200 см, яка в поїздах Інтерсіті+ та Інтерсіті розміщюється на багажних полицях, що розташовані над пасажирськими кріслами, та в багажних відділеннях біля входу/виходу з салону вагонів. Перевезення ручної поклажі більше зазначеної норми у поїздах Інтерсіті+ та Інтерсіті не є можливим через відсутність фізичної можливості. Кожен пасажир має право перевозити безплатно при собі понад установлену норму ручної поклажі: портфель, дипломат або дамську сумку, лижі та палиці до них, вудочки, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі. Дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски, велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного) та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі та на багажних полицях.

6. Як перевезти собаку або кішку у поїзді?

Відповідно до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України дозволяється перевозити дрібних кімнатних тварин (крім собак) не більше двох особин та декоративних птахів у вагонах 1-го та 2-го класів поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті. Перевезення малих собак (висота яких не повинна перевищувати 45 см.) швидкісними поїздами Інтерсіті+ та Інтерсіті дозволяється лише у вагонах 2-го класу. Усі тварини перевозяться в ящиках, корзинах, клітках або контейнерах із водонепроникним абсорбуючим дном (не більше одного місця ручної поклажі), які розміщуються на місцях, призначених для ручної поклажі, на руках у пасажира або під місцями для сидіння, наявність оформленого належним чином ветеринарного документа є обов’язковим. Оформлення перевезення здійснюється квитанцією з написом на лицьовому боці «Багаж на руках пасажира» або квитанцією за формою ЛУ-12а чи перевізним документом, що можна придбати у будь-якій квитковій залізничній касі, або через мережу Інтернет на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» uz.gov.ua.

7.  Як перевезти велосипед у поїзді?

В  поїздах Інтерсіті+ дозволяється перевозити ручну поклажу вагою до 36 кг та розміром, що за сумою 3-х вимірів не перевищує 200 см. Велосипед необхідно перевозити в складеному вигляді та у чохлі.

8.   Як можливо знайти свої забуті речі?

Речі, забуті і виявлені у поїзді, який прибув до кінцевого пункту, передаються начальнику цієї станції старшим стюардом разом з актом під розпис. При виявленні забутих речей по прибуттю на станції Дарниця або Київ – Пасажирський згідно діючого порядку відповідальна особа Української залізничної швидкісної компанії направляє забуті речі черговому по вокзалу станції Дарниця, який в свою чергу перенаправляє їх до Бюро знахідок вокзалу Київ-Пасажирський. Отримати забуті речі пасажири зможуть звернувшись до Бюро знахідок вокзалу Київ-Пасажирський за телефоном: (044) 481-10-05, до чергового по вокзалу станції Дарниця за телефоном (044) 291-41-11 та до Бюро знахідок або черговим по вокзалах в пунктах обороту всіх швидкісних поїздів (Харків, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Костянтинівка, Львів, Трускавець, Тернопіль, Одеса).

9.  Як скористатися послугою «TAX FREE» у поїздах при перетині кордону?

Для тих, хто виїжджає з території Польщі в Україну швидкісними поїздами «Інтерсіті+» №706,716 Перемишль-Київ, завірити печаткою форму Tax Free для повернення ПДВ (податок на додану вартість — VAT або PTU в Польщі) за  придбані в Польщі товари можливо безпосередньо у поїзді на дільниці Перемишль — Медика, звернувшись до співробітника польської митної служби. Детальна інформація на сайті: https://granica.gov.pl/TaxFree/. В Україні Ви можете отримати гроші за системою Tax Free  в банку. Для цього необхідно пред’явити набір документів:

  • український паспорт;
  • закордонний паспорт;
  • товарний чек;
  • ваучер Tax Free  з печаткою митниці.

Важлива інформація:

Зверніть увагу, ваучер має термін дії. Залежно від країни та мережі повернення ПДВ документ дійсний протягом від 3 місяців до 1 року з моменту покупки.

 10.  Чому телевізори в поїздах Хюндай працюють без звуку?

Через велику кількість скарг від пасажирів поїздів Інтерсіті+ щодо гучномовного супроводження відео на екранах керівництвом філії «Українська залізнична швидкісна компанія» було прийнято рішення зробити відтворення відео контенту без звуку. Разом з тим, у вагонах першого класу є можливість прослуховувати відеожурнал через навушники. Роз’єми для навушників розташовані на підлокітниках. Сподіваємося, Ваші наступні подорожі швидкісними поїздами будуть комфортними та приємними!

 11.  Які знижки діють при купівлі квитків на поїзди Інтерсіті+?

На сьогодні існують наступні програми лояльності для пасажирів швидкісних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті:

1)Знижки на квитки у вагонах 1-го класу поїздів Інтерсіті+ при завчасному придбанні квитків:

  • за 30 діб – знижка 15%*
  • за 29-25 діб – знижка 10%*
  • за 24 – 15 діб – знижка 5 %*

*Знижки нараховуються на плацкартну частину квитка

2) Знижки на квитки у вагонах 1-го класу поїздів Інтерсіті+ в залежності від дня тижня відправлення поїзда:

  • вівторок – знижка 15%**
  • середа і субота – знижка 10%**

3)Знижки на квитки у вагонах 2-го класу поїздів Інтерсіті+ в залежності від дня тижня відправлення поїзда:

  • четвер — знижка 10%**
  • субота – знижка 10% **

4)Знижки на квитки у вагонах 1-го та 2-го класу поїздів Інтерсіті в залежності від дня тижня відправлення поїзда:

  • вівторок — знижка 10%**
  • середа – знижка 10%**

5)Знижка на квитки при оформленні проїзду «ТУДИ-ЗВОРОТНО» на поїзди Інтерсіті+ у вагони 1-го та 2-го класу — 10%**

** Знижки нараховуються на повну вартість квитка

6)Бонусна програма для пасажирів вагонів 1-го класу поїздів Інтерсіті+,  завдяки якій, пасажири, накопивши певну кількість бонусів, отримують істотну знижку ( до 70% вартості проїзного документа) на придбання наступних проїзних документів, а саме оплату лише квиткової частини проїзного документу. Чим більше пасажир подорожуватиме, тим менше сплачуватиме.

Більш детально з програмами лояльності для пасажирів швидкісних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті Ви можете ознайомитись на офіційному сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» http://intercity.uz.gov.ua в розділі «Програми лояльності»  та на сайті ПАТ «Укрзалізниця» https://www.uz.gov.ua., перейшовши за посиланням https://booking.uz.gov.ua/info/bonus_program/

 12.  Як стати учасником Бонусної програми «Інтерсіті_Бонус»?

Щоб стати учасником Бонусної програми необхідно пройти реєстрацію на Інтернет-сайті http://booking.uz.gov.ua  та в подальшому здійснювати авторизацію під власним обліковим записом при оформленні проїзних документів (п. 2.2. Бонусної програми). Для проходження реєстрації Вам необхідно на сайті http://booking.uz.gov.ua в правому верхньому куті нажати кнопку «кабінет користувача», далі – кнопку «реєстрація». Заповнюєте всі необхідні поля  та даєте згоду на участь у Бонусній програмі. При оформленні проїзного документу у вагони 1-го класу поїздів Інтерсіті+ нарахування бонусів здійснюється автоматично на віртуальну бонусну картку користувача. Інформація про кількість нарахованих бонусів відображається в особистому кабінеті користувача, поряд з вартістю проїзного документу (п.2.5. Бонусної програми).

13. Як отримати знижку при оформленні проїзду «туди-зворотно»?

Для отримання знижки 10% за проїзд «туди та зворотно», необхідно на сайті http://booking.uz.gov.ua після оформлення проїзного документа на поїзд Інтерсіті+ в одну сторону та перенесення його в «кошик» скористатися кнопкою «Вибрати зворотний». Дана знижка відображається у проїзному документі поряд з місцем сидіння у вигляді «УЗШК 10% знижка». Якщо одночасно купується декілька проїзних документів на різних осіб, то для отримання знижки 10% за проїзд «туди та зворотно» необхідно спочатку оформити проїзд в обидві сторони для однієї особи, а потім для іншої особи.

При оформленні проїзду «туди та зворотно» через залізничні каси акцентуйте увагу касира на те, що купуєте саме такий квиток та перевіряйте відомості, зазначені в проїзному документі не відходячи від каси.

14.  Де можна переглянути розклад руху поїздів та вартість квитків?

Розклад руху поїздів Інтерсіті+, Інтерсіті Ви можете переглянути на офіційному сайті        ПАТ «Укрзалізниця» в розділі «ПАСАЖИРАМ» підрозділ «Розклад руху призначених пасажирських поїздів». Також Ви можете отримати зазначену інформацію на сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця», перейшовши за посиланням http://intercity.uz.gov.ua/?page_id=27. Вартість проїзду у поїздах Ви можете переглянути на он-лайн сервісі бронювання квитків http://booking.uz.gov.ua.

15.  Де я можу переглянути схеми розташування місць у поїздах?

Схеми розташування місць у швидкісних поїздах Ви можете переглянути на сайті                  ПАТ «Укрзалізниця» в розділі «ПАСАЖИРАМ» підрозділ «Схеми пасажирських вагонів та поїздів», перейшовши за посиланням https://www.uz.gov.ua/passengers/scheme_of_passenger_car/354920/ або на сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» в розділі «Про поїзди» підрозділ «Схеми та відмінності вагонів поїздів Інтерсіті, Інтерсіті+», перейшовши за посиланням http://intercity.uz.gov.ua/?page_id=360 .

 16.  Чому місце, зазначене у квитку не відповідає фактичному розміщенню?

Проблема невідповідності фактичного розташування місць в поїзді до обраних місць відповідно до схем, що розміщені на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця», дійсно, може існувати через непередбачувану заміну рухомого складу з технічних причин. Приносимо Вам свої вибачення за незручності, які могли спіткати Вас під час посадки на поїзди Інтерсіті+ та Інтерсіті, та просимо віднестися до зазначеної ситуації з розумінням, адже працівниками задіяними в обслуговуванні докладається всіх можливих зусиль для забезпечення належного рівня комфорту під час рейсу та безпечної роботи залізничного транспорту.

17.  Що робити у разі крадіжки особистих речей?

У випадку крадіжки Ваших особистих речей або під час виявлення Вами у поїздах Інтерсіті+ та Інтерсіті підозрілих осіб, просимо Вас, одразу звертатися до працівників поїзної бригади стюардів, які одразу здійснять відповідні заходи із залученням представників правоохоронних органів

18.  Чому в поїзді не працює Wi Fi?

При завантаженні (під час руху поїзда) інформаційно об′ємних веб-сторінок існує ймовірність зникнення сигналу та виникнення помилки у процесі завантаження веб-сторінки, у зв’язку з чим з’являється впевненість у постійній відсутності доступу до мережі Інтернет або в більшій частоті втрати сигналу, ніж є насправді. Слід зазначити, що послуга доступу до мережі Інтернет не врахована у вартість квитка, тобто надається безкоштовно. Також слід зауважити, що провайдер послуги здійснює комплекс робіт, щоб у майбутньому збільшити відсоток покриття мережі Інтернет на шляхах прямування швидкісних поїздів.

19.  За скільки днів можна придбати квитки на поїзди?

Продаж проїзних документів на швидкісні поїзди Інтерсіті та Інтерсіті+ філії «Українська залізнична швидкісна компанія» у внутрішньому сполученні починається за 30 календарних днів до дня відправлення, а у міжнародному – за 60.

 20.  Чи можуть люди з інвалідністю подорожувати швидкісними поїздами?

Усі поїзди Інтерсіті, Інтерсіті+ належності філії «УЗШК» ПАТ «Укрзалізниця» оснащено пандусами для посадки осіб з обмеженими фізичними можливостями та місцями з надійними кріпленнями інвалідних візків. Для надання допомоги при посадці пасажирів з інвалідністю потрібно завчасно повідомити чергового по вокзалу, де буде здійснюватися посадка.